Bez zainteresowania klienteli żaden interes nie ma racji bytu. Lokale gastronomiczne nie wyłamują się z tego prawa. Właściciele na różne sposoby starają się zachęcić przechodniów, turystów i resztę zainteresowanych, do skorzystania z ich oferty. Promocja odbywa się na wiele sposobów – od rabatów na stronach internetowych, poprzez atrakcyjne ceny, smaczne potrawy, aż po stylowy wystrój wnętrz obiektów. O ile w przypadku sprzedaży internetowej czy telefonicznej (dostawa zamówienia do domu klienta) szczególnie ważne są ceny, smak dań, a także to, by były one ciepłe, to w przypadku lokalu stacjonarnego, oprócz wyżej wymienionych cech niezmiernie istotny jest również wystrój. Jeśli nie znamy danego miejsca (czytaj: nie jesteśmy stałymi klientami), to w głównej mierze właśnie styl i sposób urządzenia obiektu zachęca nas do wejścia i spróbowania czegoś, a może nawet stania się wspomnianym już wyżej stałym klientem.
Przeczytaj cały artykuł na stronie:
https://www.zrobionezdrewna.pl/blog/meb ... nomicznych