Znaleziono 52 wyniki

autor: gella
14 paź 2019, 5:19
Forum: Aranżacja wnętrz
Temat: Brama garażowa
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 884

Re: Brama garażowa

Polecam bramę segmentową albo bramę typu rollmatic. Kosztują nieco więcej niż bramy uchylne ale są wygodniejsze oraz zapewniają więcej miejsca na podjeździe. Bramy te dzięki temu, że otwierają się pionowo, oszczędzają miejsca przed i wewnątrz garażu, co sprawdzi się przy niewielkich i krótkich podja...
autor: gella
18 wrz 2019, 9:59
Forum: Meble do kuchni
Temat: Krzesła do salonu
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 907

Krzesła do salonu

Salon mam w stylu eleganckim, szukam obecnie inspiracji na jakieś fajne krzesla do niego. Bo nie mam jadalni i stoł będzie stał w salonie. 
autor: gella
17 wrz 2019, 12:12
Forum: Meble sosnowe
Temat: U kogo zamówić szafę na wymiar w Krakowie
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 890

Re: U kogo zamówić szafę na wymiar w Krakowie

Polecam zwrócić sie do firmy Woodworks.  https://woodworks-studio.pl/realizacje/szafy-wnekowe  Zamawialismy tam dwie szafy wnękowe do mieszkania jak również i meble kuchenne-  ogólnie super kuchnia, dobrze zorganizowana, intuicyjna, wygodna, precyzyjne wykonanie mimo krzywych ścian starego budownict...
autor: gella
04 wrz 2019, 7:00
Forum: Meble sosnowe
Temat: Aranżacja wnętrz
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 966

Aranżacja wnętrz

Hej,hej, potrzebuje namiar na sprawdzonego kogos od aranzacji wnętrz-tak to sie chyba nazywa-chodzi mi o urządzenie domu od zera,caly wystroj itp. Mieszkam w Szczecinie. Mam namiar na jedna architektke -projekt+nadzór nad wykonaniem(ma robotników swoich tez) za ok 10tysięcy-wydaje mi sie,że to dośc ...
autor: gella
27 sie 2019, 11:05
Forum: Aranżacja wnętrz
Temat: Znaki drogowe
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 982

Re: Znaki drogowe

Jak najbardziej, na przykład w sklepie Tioman.  http://tioman.pl/pl/znaki-drogowe-dla-pieszych    Jest to producent znaków drogowych tak wiec mozesz być tutaj pewien wysokiej jakości wykonania oraz wysokich standardów. Osoba, która na terenie prywatnym chce postawić znak zastanawia się, czy może sob...
autor: gella
25 cze 2019, 6:33
Forum: Aktualne informacje dla użytkowników
Temat: Balustrada na balkon
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1162

Re: Balustrada na balkon

Zastanów się nad balustradą kutą. Możliwe jest wykonanie pracy na specjalne zamówienie  zgodnie z tym jak taka balustradę widzisz.... , jaką masz wizję wymarzonej balustrady. Takiej dowolności w projektach indywidualnych nie dają innego typu balustrady, np. te z drewna lub szkła.. Poza tym taka balu...
autor: gella
09 cze 2019, 9:21
Forum: Meble do pokoju dziecięcego
Temat: Białe meble do pokoju dziecięcego
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1233

Białe meble do pokoju dziecięcego

Gdzie oprócz Ikei dostanę fajne, białe mebelki do pokoju dla 5letniej dziewczynki ?? Chodzi mi o biurko, komodę, szafę itd. Na razie się rozglądam, Ikea jest fajna, ale może jeszcze ktos coś widział.
autor: gella
27 maja 2019, 19:36
Forum: Meble do sypialni
Temat: Jaki sklep z pościelą polecicie
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 961

Re: Jaki sklep z pościelą polecicie

W dobrej cenie pościel 200x220 znajdziesz w sklepie i pościel pl https://i-posciel.pl/posciel-200x220 . Kupowałam tam ostatnio pościel oraz byłam bardzo zadowolona. Świetna jakość oraz świetne wykonanie. Poza tym wysyłka jest ekspresowa a w sklepie mają wiele wzorów tak wiec można łatwo znaleźć pośc...
autor: gella
21 maja 2019, 6:20
Forum: Aranżacja wnętrz
Temat: Upadłość konsumencka przedsiębiorcy
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 874

Upadłość konsumencka przedsiębiorcy

Czy przedsiębiorca jest w stanie ogłosić upadłość konsumencką? 
autor: gella
13 maja 2019, 10:18
Forum: Meble ogrodowe
Temat: Stoły ogrodowe
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 13220

Re: Stoły ogrodowe

Nie polecam mebli wykonanych z rattanu. Meble takie wyglądają bardzo dobrze, jednak nie sprawdzają sie w naszym klimacie bo nie są odporne jeśli chodzi o deszcz oraz o śnieg. Będą sprawdzały się jedynie pod zadaszeniem. Osobiście lubie nowoczesne meble ogrodowe, które łaczą w sobie metal jak i drewn...

Wyszukiwanie zaawansowane